Altres webs municipals

La FM'16 ja té imatge: dinàmica i colorista

La FM'16 ja té imatge: dinàmica i colorista

28 de febrer de 2016

Els Administradors de la Festa Major 2016 han presentat la imatge que ha de representar la més típica aquest any. Els organitzadors de la festa van mostrar en tot moment molta il·lusió pel projecte, i molta confiança en l'obra realizada per l'estudi Rufus Disseny. Els autors, Raül González i Sònia Puig, van explicar la línia gràfica del projecte, realitzada a partir d'un concepte que ha guiat tot el disseny: "la FM no és una festa única, cadascú viu la seva, se la fa seva". 

D'aquesta manera, Raül González va explicar que "no hem volgut reduir la FM a un únic o simple logotip. Per a nosaltres, interpretant la petició dels administradors, la festa és una suma de components: del bestiari, la gent, els balls i els balladors i balladores, la tradició, els records,...". Segons van destacar els autors, s'ha volgut fugir d'una imatge clàssica. La FM és un fet que està present durant tot l'any, i "a partir d'això hem treballat a través de ritmes comunicatius que aniran definint la marca i tindrà variables depenent dels seus suports i aplicatius." La imatge de la FM'16 es caracteritza per ser dinàmica i colorista, sempre funcionarà en color, que faran, juntament amb la trama, de nexe, i serà l'element clau i de crida. En definitiva, l'objectiu serà "omplir la vila de color.

A partir del dia 5 de març començarà a veure's la imatge a través del primer element de marxandatge, la dessuadora, que es posarà a la venda, com ja és tradició. Els Administradors de la FM'16 van fer públic també els noms de qui s'encarregarà de la comunicació 2.0 de la festa: Laia Colomé.